هدف از علم آموزی بهره بری بیشتر از قرآن باشد
کد خبر: 3541675
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

هدف از علم آموزی بهره بری بیشتر از قرآن باشد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان با بیان اینکه كسب مهارت روخواني مهم ترين هدف آموزش قرآن است گفت: هدف از علم آموزی و بهره مندی از ذخایر والای انسانی باید در راستای بهره بری بیشتر از قرآن باشد.

حجت‌الاسلام عباس صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به برنامه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان از ابتدای سال ۹۵ گفت: سعادتمندترین انسانها کسانی هستند که قرآن را فرابگیرند و آن معارف را به دیگران یاد دهند، چرا که امروز توجه به قرآن و سیره معصومین(ع) به‌عنوان میزان عمل ما بیش از همیشه است.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: گسترش آموزه های قرآنی در جامعه باعث می‌شود تا رفتارهای اجتماعی ما سالم و به دور از کج روی ها باشد، چرا که قرآن چراغ هدایت کل بشریت است و حتی پیروان سایر ادیان و مکاتب با توسل به قرآن در امور خود موفق خواهند شد.

وی تاکید کرد: باید کلیه کودکان، نوجوانان و جوانان خود را در راه آموزش های قرآنی تشویق کنیم و در این راستا کلاس های ویژه و تخصصی نیز برگزار و نباید از تهدیداتی که قشر آینده ساز ما را مورد توجه قرار داده اند غافل شویم.

حجت الاسلام صباحی گفت:خدمت به قرآن و قدم نهادن در راه قرآن باعث می‌شود در همه حال از خطرات مصون باشیم و خداوند نسبت به بندگانی که به قرآن احترام بگذارند توفیقش را نصیب آنها می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان در پایان یادآور شد: همه مسئولان قرآنی هدفشان ترویج معارف قرآنی و خدمت به کسانی است که در راه بسط معارف قرآنی گام بر می دارند و این نیاز به تعامل بیشتر بین مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه كسب مهارت روخواني مهم ترين هدف آموزش قرآن است خاطرنشان کرد: هدف از علم آموزی و بهره مندی از ذخایر والای انسانی باید در راستای بهره بری بیشتر از قرآن باشد.

captcha